Naam:
Foto’s:
208

Over mij

Over mijn reis

Daar ga ik dan! ..na een periode van wikken en wegen, voorspoed en afwachten zal het vliegtuig mij 8 september in Addis Ababa brengen voor een periode van ongeveer 5 maanden. Ik kijk er naar uit om die periode te verblijven in Ethiopië waar het zomerseizoen aanstaande is..Met dank aan mijn leidinggevende op het Hoornbeeck heb ik deze mogelijkheid gekregen om dit werk te doen. Vrijwilligerswerk; werken in de kliniek Hidi, waar dagelijks mensen langkomen met hun ziekten, lesjes geven over hygiëne of vrouwen vaardigheden aanleren om producten te maken. Informatie van het werk kan je vinden op de website www.solagrow.nl

Graag zou ik de familie van de Haar willen helpen in wat zij voor mij in petto hebben. Afwisselend, enerverend, verrijkend, boeiend, moeilijk, zijn zo van die woorden waarmee ik op stap ga, kortom, uitdagend!

Door middel van de blog hoop ik jullie te informeren over mijn wel en wee hier op Hidi, 14 kilometer zuidelijk van Debre Zeyt. Vele zijn mij als vrijwilliger voorgegaan, waarvan ik de inspirirende verhalen heb gehoord. Ik hoop en bid op een goede tijd waarin we ongetwijfeld wederzijds veel zullen leren van elkaar, culturen en visies. En dat het kleine steentje dat ik zal bijdrage een lichtpuntje zal zijn.

Hartelijke groet, Marianneke

Bezochte landen